Content and languge integrated learming (CLIL):an educational and communicative approach for educatorians
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 978-9942-78-745-3
- 421 - Sistemas de escritura y fonología ingleses
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Facultad Ciencias Administrativas | Libros | 421 LoaC (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | guadalupe.carrilloh | BADME7441 | ||
![]() |
Facultad Ciencias Administrativas | Libros | 421 LoaC (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | guadalupe.carrilloh | BADME7442 | ||
![]() |
Facultad Ciencias Administrativas | Libros | 421LoaC (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | estefania.rojasr | BADME7443 |
Navegando Facultad Ciencias Administrativas estanterías, Colección: Libros Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Datos de Catalogo, indice, preface, foreword, introductión
Literary review.-- Brief analysis of ther state of art.-- Teaching communicative laguage (CLT).-- CLIL: definition, characteristics and types.-- What is CLIL?.-- Types of CLIL.-- The 4Cs framework.-- C By content.-- C For communication.-- CLIL and its uderstanding in the education.-- Of another Language and culture.-- Comparison of CLIL an ELT.-- Comparison of axil and natural approach (second language acquisition).-- C for cognition.-- C for culture.-- Contribution of the CLIL the Efl to improve the.-- Profile of the graduate.-- Closing the educational GAP.-- Curiosity and creativity: ther perfect base for CLIL.-- CLIL curricular thread.-- Curicular thread I: communication and cultural awareness.-- Curricular thread II: oral communication.-- Curricular thread III: reading.-- Curricular thread IV: writing.-- Curricular thred V: language throughthearts.-- Anual plan.-- Limitations and future searches
2019
No hay comentarios en este titulo.